Alle begin is moeilijk... - Reisverslag uit Calgary, Canada van WimenGerdien Ravesloot - WaarBenJij.nu Alle begin is moeilijk... - Reisverslag uit Calgary, Canada van WimenGerdien Ravesloot - WaarBenJij.nu

Alle begin is moeilijk...

Door: Wim en Gerdien

Blijf op de hoogte en volg WimenGerdien

18 Oktober 2013 | Canada, Calgary

Voor wie het leuk vindt om ons in Canada te volgen houden we een WimenGerdieninCanada.waarbenjij.nu blog bij. Af en toe zullen we daar iets op schrijven.
Het is even uitvogelen hoe alles werkt op deze site, onze eerste blog had gelijk aan al onze mailinglijst gekoppeld moeten worden... ging niet helemaal goed; nu uiteindelijk wel! Wil geen WimenGerdieninCanada.waarbenjij.nu ontvangen, kan je ons een mail sturen wimravesloot@yahoo.com....

Ons eerste verslag; Settling in Calgary kun je in de reisverslagen terug vinden! xxx

  • 20 Oktober 2013 - 14:07

    Marry Ravesloot:

    Heel graag gaan wij jullie volgen in dit nieuwe avontuur!
    Papa en mama

  • 21 Oktober 2013 - 09:56

    Gerrie Van Heuvelen:

    Heel nieuwsgierig wat jullie gaan beleven best spannend !!!!

  • 21 Oktober 2013 - 17:16

    Bas En Aly:

    Hoi, hoi, leuk om jullie te volgen.
    We zijn benieuwd!

  • 21 Oktober 2013 - 18:04

    Corryvandalen:

    Keuk om jullie te volgen, voelt alsof ik er ook een beetje ben. Liggen denbergen mooi om de stad heen?
    Wat ik me herinner is dat inderdaad zo. Hoop dat jullie gauw wennen.

    Liefs,

    Corry

  • 21 Oktober 2013 - 18:17

    Fiet Visser:

    Ik kijk uit naar jullie belevenissen! Het settelen is nu in volle gang, ben dus benieuwd.
    Lieve groet van ons, Pim en Fiet

  • 21 Oktober 2013 - 18:47

    Marcel En Kiek:

    Heee lieverds!! Graag willen we alle! Wim en Gerdien in Canada volgen!! Sterkte met alle nieuwigheden,Hug Marcel en Kiek

  • 21 Oktober 2013 - 19:03

    Jaco En Corrie Vaalburg:

    Wij blijven uiteraard ook graag op de hoogte van jullie belevenissen.
    Groeten Jacor + kids

  • 21 Oktober 2013 - 19:14

    Chiel:

    Leuk! Ik ben benieuwd naar de verhalen.
    Liefs,
    Chiel

  • 21 Oktober 2013 - 19:14

    Chiel:

    Leuk! Ik ben benieuwd naar de verhalen.
    Liefs,
    Chiel

  • 21 Oktober 2013 - 19:52

    Henk En Christa :

    Wij ook

  • 21 Oktober 2013 - 20:17

    Annie:

    Ook ik kijk uit naar jullie komende belevenissen!
    Veel zegen en groet ook van Jaap.

  • 21 Oktober 2013 - 20:17

    Annie:

    Ook ik kijk uit naar jullie komende belevenissen!
    Veel zegen en groet ook van Jaap.

  • 21 Oktober 2013 - 20:42

    Jaël:

    Ik vind ook leuk om op deze manier nog beetje mee te krijgen van hoe het jullie daar vergaat. Dus graag lees ik ook jullie nieuwe avonturen.

  • 22 Oktober 2013 - 12:56

    Ria Pijnacker Hordijk:

    Ik ontvang graag jullie verhalen!

  • 22 Oktober 2013 - 21:03

    Herman En Anneke:

    Hou ons op de hoogte!!
    Groetjes van ons
    Herman en Anneke

  • 22 Oktober 2013 - 21:03

    Antoinette Wienke:

    Ik kan het me helemaal voorstellen hoe het je die eerste tijd vergaat, Gerdien.
    Dat zal niet altijd meevallen.
    Ik hoop dat jullie spullen gauw aankomen en dat jullie een fijne geemeente zullen vinden waar je je kunt thuisvoelen en nieuwe vrienden kunt maken.
    Veel zegen en ik vind het leuk jullie te volgen.
    Groeten van Antoinette

  • 24 Oktober 2013 - 07:44

    Alja:

    Zou jullie graag willen volgen via de
    Reisverslagen. Lieve groet Alja

  • 24 Oktober 2013 - 08:25

    Peter & Trudy:

    We blijven graag op de hoogte van jullie belevenissen in Canada. Heel veel Zegen en liefs. Hopelijk kunnen jullie je draai daar snel vinden. Big hugs

  • 24 Oktober 2013 - 17:14

    Carolijn:

    Wij willen jullie zeker volgen we kijken uit naar de verhalen!

    Liefs,

    JR en Caro

  • 29 Oktober 2013 - 21:59

    Adriaan En Jeannette:

    Wij volgen jullie belevenissen graag! Voeg je mijn persoonlijke mailadres toe aan het bestand?

    Liefs, Adriaan en Jeannette

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

WimenGerdien

Voor Wim zijn werk wonen we nu in Canada. Na 10 jaar Nederland, nu weer naar het buitenland. Dit keer zonder onze kinderen. Dat geeft het hele gebeuren wel een hele ander dementie dan toen we voorheen internationaal woonden. Mixed feelings dus.. daarnaast ook een hele uitdaging en weer een groot avontuur..

Actief sinds 20 Okt. 2013
Verslag gelezen: 913
Totaal aantal bezoekers 129965

Voorgaande reizen:

01 Oktober 2013 - 31 Juli 2016

Calagary, Canada

Landen bezocht: